CX - The Game
Dansk Markedsføring, CBS og Dansk Industri gentager den 20. juni succesen fra sidste år, hvor Loyalitetskonferencen på CBS trak fuldt hus og introducerede deltagerne til den nyeste forskning indenfor kundeloyalitet, medlemsklubber og kundeoplevelser.
Velkommen til den definitive konference om Loyalitet og CX-målinger - Og indrømmet. Overskriften er lidt kryptisk og kan opfattes på flere måder. For er vi ikke for længst kommet til slutspillet om, hvor centralt CX er for virksomheder?
CX – The End Game er din mulighed for at åbne dit firmas fulde potentiale, ved at få overblik over friktionspunkter i kunderejsen, effektiv CX måling og den finansielle betydning.
Du vil møde en stærk række af indsigtsfulde talere, som har mestret kunsten at oversætte kundefokus til finansiel succes på global plan.
Deltag og bliv inspireret af internationale cases, de stærkeste forskere og af virksomheder der har ramt et tårnhøjt loyalitetsniveau hos deres kunder.
I forbindelse med konference gennemfører vi en kortlægning af hvor langt de danske virksomheder er i arbejdet med måling af kundeoplevelser, CX, set fra virksomhedens vinkel. Resultatet præsenteres på konferencen.