Teori blev til virkelighed
30 studerende fra CBS gav deres bud på udviklingsmuligheder for gør-det-selv koncernen JO-EL Electrics
Fire konkrete forslag til udviklingen af JO-EL Electrics forretning.
Det var resultatet af den Innovation Day, som blev afviklet fredag den 27. april hos Schneider Nordic Baltic med 30 studerende fra CBS’ linje ”Management of Innovation & Business Development”.
På blot én dag skulle de studerende hurtigt sætte sig ind i virksomhedens forretningsområde. Derefter skulle de omsætte teori til praksis og brugbare resultater – i form af konkrete forslag til udviklingen af den nuværende forretning.
- Det er nogle relevante og meget spændende forslag, vi har fået, og som vi nu vil arbejde videre med. For JO-EL Electric og Schneider Nordic Baltic er dette initiativ en god mulighed for at få nye perspektiver på en række aktuelle muligheder i vores forretning. Det er også en god mulighed for os til at have en anderledes dialog med de studerende i forhold til traditionelle virksomhedspræsentationer. Det har givet os blod på tanden til at tænke i nye baner, siger Allan Ry, marketingchef hos JO-EL Electric.
Det er andet år i træk, de studerende fra MIB-linjen arrangerer ”Innovation Day”. Ønsket er gennem aktivt samarbejde at skabe brugbare resultater og endvidere udfordre både de studerende og erhvervslivet i spændingsfeltet mellem teori og praksis.