CBS Leadership Lab med IOA-deltagelse

09/10/2008

CBS Leadership Lab er et nyt forskningsinitiativ, som skal styrke lederskabsforskningen på CBS. CBS Leadership Lab skal med afsæt i den forskning, der i dag foregår på CBS, udvikle området til international styrkeposition og skabe nye uddannelsesforløb. CBS Leadership Lab vil have tætte relationer til de øvrige forskningsmiljøer på CBS samt søge et tæt samarbejde med virksomheder og organisationer. Fra Institut for Organisation deltager bl.a. Majken Schultz.

Blandt de øvrige deltagere i initiativet er professorerne Ole Fogh Kirkeby, Mette Morsing, Robert D. Austin, Daniel Hjorth, Erik Johnsen og Jan Molin, samt de adjungerede professorer Claus Valentiner og Pierre Guillet de Monthoux.

Sidst opdateret: Sekretariat for Ledelse og Kommunikation // 09/10/2008