Introducér din virksomhed til nye talenter ved CBS Career Fair

Søger du nye kandidater til din virksomhed? Promovér din virksomhed over for CBS' 20.000 studerende og rekruttér din kommende medarbejder blandt studerende og nylige dimittender fra CBS. Virksomhedernes store efterspørgsel på at deltage i CBS Career Fair har i år medført, at messen vil blive afholdt over to dage. Det betyder, at der nu er plads til flere virksomheder. Allerede nu har næsten 60 virksomheder reserveret en stand ved det kommende CBS Career Fair.

Onsdag, 5 oktober, 2016 - 10:00 to Torsdag, 6 oktober, 2016 - 16:00

CBS Career Fair
Foto: Bjarke MacCarthy

Vidste du, at CBS Careers to gange årligt afholder CBS Career Fair - en messe, som giver dig mulighed for at rekruttere top-talenter blandt CBS' studerende og nylige dimittender samt brande din virksomhed over for 20.000 studerende?

Virksomhedernes store efterspørgsel på at deltage i CBS Career Fair har i medført, at messen vil blive afholdt over to dage: den 5. oktober 2016 og den 6. oktober 2016. Du har muligheden for at få en stand på en af dagene.

Anbefalinger fra tidligere deltagere ved CBS Career Fair:

“The CBS Career Fair is one of our favorite fairs because the students come prepared and with curious minds to the stands. Fairs like CBS Career Fair make it possible for Novo Nordisk to tell students much more about our graduate programmes, internships, open positions and other offerings for students. Great place to meet talented students!”
- Caroline Bloch Poulsen-Hansen, Global Talent Attraction, Novo Nordisk

"CBS Career Fair is a great place to present your company to students, who might be your next employee. We not only see it as a good opportunity for us to meet students, but also a good opportunity for the students to meet us on a “low key” level, as they are able to ask us anything when meeting us at the fair. See you next year!”
- Sofie Sandager, Junior Project Manager, Kunde & Co

PDF icon Invitation til CBS Career Fair

Deadline: 1. august 2016
Hvis du er interesseret i at vide mere, kontakt venligst:
Ida Brask, Projekt koordinator CBS Career Fair
E-mail: iba.ce@cbs.dk
Tlf.: +45 4185 2495

Prisen indbefatter følgende:

• 2×3 m2 stand plads
  • Intensiv markedsføring af alle virksomheder, som deltager i Career Fair - både via online media og på CBS Campus
  • Forplejning til alle virksomhedsrepræsentanter
  • Assistance af teamet fra CBS Careers
  • El og internet
  • Evaluering af messen

Praktisk information

Dato og tid: 5. oktober 2016 kl. 10:00-16:00 eller 6. oktober 2016 kl. 10:00-16:00
Sted: Copenhagen Business School, Solbjerg Plads 3, stueetagen, DK-2000 Frederiksberg. Se et kort over CBS Campus.
Pris: 20.000 kr. ekskl. moms

Sidst opdateret: Alumni // 17/11/2017