Om CBS

Studentermedhjælper til analyse- og driftsopgaver hos Økonomi- og Analyse på CBS

Indledning

Er du nysgerrig, analytisk og har en passion for at arbejde med data og tal? Vil du have mulighed for at arbejde i to forskellige afdelinger, hvor du opnår viden og erfaring fra begge jobtyper? Så er det dig, vi leder efter.

Du kommer til at arbejde i Budgetafdelingen og BIA, Evaluering og have en fast personaleleder som står for dit arbejds- og udviklingsforløb. Afdelingerne arbejder med hver deres område og bruger forskellige IT-systemer. Du vil derfor få indblik i en bred vifte af opgaver, og samtidig blive klogere på, hvad der interesserer dig til din fremtidige karriere på arbejdsmarkedet.

Arbejdsopgaver i stillingen

Dine arbejdsopgaver bliver at:

• Indgå i forberedelse af udsendelse og rapportering af studenterevalueringer i forbindelse med evaluering af fag på CBS
  • Håndtere store datamængder og arbejde struktureret med data
  • At udføre controllingsopgaver i forhold til budgetstyringen af CBS. I den forbindelse vil du løbende have kontakt til både studier og institutterne
  • At udføre rutinemæssige indtastningsopgaver i forhold til ansættelse af medarbejdere
  • Ad hoc indtastningsopgaver og analyseforberedende opgaver.

I arbejdet får du et indblik i hverdagen i CBS’ maskinrum for data, analyser og interne processer.

Stillingen er på ca. 15 timer om ugen med mulighed for at få fri i eksamensperioder. Vi er fleksible og får opgaverne i mål sammen.

Kvalifikationer og personlige kompetencer:

• Kan prioritere din tid og arbejde selvstændigt
  • Er systematisk og omhyggelig i din løsning af opgaverne
  • Er fortrolig med Office pakken, især Excel og eventuelt Word
  • Har gode kommunikations- og formidlingsevner
  • Er åben og villig til at lære
  • Det er en forudsætning for ansættelsen, at du er aktiv studerende ved en højere læreanstalt eller ved en mellemlang videregående uddannelse.

Vi tilbyder:

• Et engageret miljø med gode kollegaer
  • Mulighed for faglig udvikling
  • Fleksible arbejdstider, så jobbet kan passe ind i dit studieliv.

Om Økonomi og Analyse

Økonomi og analyse er CBS’ interne analyse-, rapporterings-, budget- og regnskabsafdeling som er forankret hos CBS’ økonomichef.

Du vil blive ansat som student i en afdeling, der er præget af engagement, faglig ambition, en uformel tone og humor.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse vil ske i henhold til HK-organisationsaftalen og Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer (OAO-S Fællesoverenskomsten).

Lønnen udgør mellem kr. 132,68 og kr. 139,19 og afhænger af tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget og uddannelsesniveau. Der indbetales pension, hvis der er 9 måneders forudgående beskæftigelse inden for den offentlige sektor og du er fyldt 20 år, eller tidligere har været omfattet af en pensionsordning som led i en tidligere ansættelse. Pensionsbidraget udgør 11,19 % af de pensionsgivende løndele.

Det er en forudsætning for ansættelsen, at du er aktiv studerende ved en højere læreanstalt.

Rekrutteringsprocessen

Copenhagen Business School inviterer alle kvalificerede kandidater til at søge stillingen. Et ansættelsesudvalg vil vurdere ansøgningerne og indkalde et udvalg af kvalificerede kandidater til samtale. Et af CBS’ strategiske mål er at fremme mangfoldighed og diversitet i vores organisation. Derfor bestræber vi os på en ansættelsesproces, der mindsker potentiel bias. Vi opfordrer derfor ansøgere til ikke at inkludere foto eller unødvendige oplysninger om personlige forhold i ansøgningen.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingsindhold, er du velkommen til at kontakte Budgetchef, Mads Eghøj Vanggaard på mv.budget@cbs.dk eller telefon 60546887.

Ansøgningsfristen er 24. maj. Samtaler forventes afholdt 28. maj - 31. maj.

Du søger stillingen online ved at åbne linket "søg online", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV

Ansøgningsfrist: 24. maj 2024.

Søg online

WE TRANSFORM SOCIETY WITH BUSINESS

CBS er et globalt anerkendt businessuniversitet med dybe rødder i den nordiske, socioøkonomiske model. Vi har et bredt fokus på erhvervslivets og samfundets udfordringer i det 21. århundrede. Derfor har vi en samlet portefølje af tværfaglig forskning og uddannelse af høj kvalitet, der har styrket generationer af fagfolk og ledere i den private sektor og andre steder.

Universitetet ligger på Frederiksberg og har ca. 20.000 fuldtids- og deltidsstuderende, 800 fuldtidsansatte videnskabelige medarbejdere, 200 ph.d.-studerende og 700 administrative medarbejdere samt en portefølje af bachelor-, kandidat-, MBA/EMBA-, ph.d.-og efter-/videreuddannelser udbudt på både dansk og engelsk.

Med vores globale profil følger en forpligtelse til at bidrage til udviklingen af transformative kompetencer hos studerende, kandidater og virksomhedsledere gennem vores uddannelsesaktiviteter og muligheder for livslang læring. Komplekse udfordringer kræver en fælles indsats, og derfor fokuserer vores strategi på at styrke nuværende og starte nye partnerskaber med andre videnskaber, erhvervslivet, myndigheder og civilsamfundet.

CBS arbejder kontinuerligt med at blive en mangfoldig og inkluderende organisation, og vi opfordrer alle uanset kønsidentitet og -udtryk, alder, etnicitet, religiøs overbevisning, LGBT+-status, kulturel baggrund m.m. at søge.
Kontakt os, hvis du har brug for assistance i søge- eller ansættelsesprocessen, hvis der er noget vi skal vide, eller hvis du som person med handicap ønsker at gøre brug af din fortrinsret.