EPSI Seminar


14/10/2019

INVITATION

Nyeste forskning & resultater: Digitale kundeoplevelser
Det skal være nemt at være kunde. De virksomheder, der er i stand til at bruge digitalisering som bindeled mellem gode kundeoplevelser og lave omkostninger, vinder frem. Kunderne forventer strømlinede, personlige og relevante oplevelser på tværs af kanaler – og det kræver en forståelse af, hvordan du designer den bedste digitale kundeoplevelse.
 
Lær om de mest virkningsfulde tilgange til digitale kundeoplevelser med afsæt i den seneste forskning og erfaringer fra førende virksomheder.
CBS byder på forfriskninger, så vi efter de faglige oplæg kan drøfte dagens emne.
 

* Cases * Forskning * Resultater *


Tid & sted Fredag den 25. oktober kl. 08:30-12:00 Auditorium S.14, CBS, Solbjerg Plads 3, Frederiksberg
RSVP Senest den 18. oktober til laura.kristensen@epsi-denmark.org  mærket ”Kundeoplevelser”.
 

Dagens talere Lars Grønholdt – Copenhagen Business School Søren Strunk-Sørensen – H&B | Hildebrandt & Brandi Sofie Breum – EPSI Rating Denmark

Om værterne EPSI Rating Group står bag det anerkendte europæiske system for måling af kundetilfredshed i en række industrier i Skandinavien. H&B | Hildebrandt & Brandi hjælper topledelser i ambitiøse organisationer med at løse de mest komplekse og afgørende udfordringer, f.eks. relateret til Commercial Excellence. Copenhagen Business School er en af Danmarks førende uddannelsesinstitutioner med over 20.000 studerende og et stærkt samarbejde med erhvervslivet.

 

Sidst opdateret: Department of Marketing // 15/11/2021