Nytænk din kundestrategi: Vil du have loyalitet, så køb en hund!
Tirsdag, 18 juni, 2013 - 08:15 to 12:30
På dette spændende arrangement kan du møde 4 kapaciteter:
- Per Østergaard Jacobsen, Ekstern lektor og videnskabelig medarbejder hos Copenhagen Business School,
- Jonas Sylvest, Partner - og ansvarlig for dialogstrategi - i et af de mest vindende cross media bureauer Hjaltelin Stahl,
- Hanne Lindblad ,Adm. direktør hos Call me
- Søren Pedersen, Partner og Business Development Director i Wilke
De giver deres bud på vindende strategier, nye ideer og redskaber samt udfordrer dig som kommerciel- eller marketingansvarlig.
Wilke har i foråret lavet to studier. Det første handler om hvordan den almindelige dansker oplever rigets tilstand for så vidt angår kundeservice i danske virksomheder.
Den anden handler om hvordan danskerne tolker og vurderer de stadigt flere kundeklubber, der skyder op som paddehatte. Resultater fra disse undersøgelser fremlægges også.
Ved no-show uden afbud senest dagen før faktureres et gebyr på 500 ekskl. moms.
Deltagelse er gratis. Evt. spørgsmål kan sendes til event@wilke.dk.
Sidst opdateret: Sekretariat for Ledelse og Kommunikation // 03/02/2015