Hold fast i dine kunder

Ny undersøgelse og konference om danske virksomheders kunderelationer

01/02/2011

Ny undersøgelse og konference om danske virksomheders kunderelationer

Finanskrisen samt den øgede globalisering betyder, at virksomheder skal forandre sig fra at være produktorienterede til at være kundeorienterede.

Virksomhederne har erfaret, at det blevet vanskeligere at få ”taletid” og opmærksomhed hos kunderne, og de er nu i fokus for at sikre en fremtidig vækst og indtjening.

Netop kunderelationerne er omdrejningspunktet i en ny analyse blandt danske virksomheder, som forskere fra CBS laver i samarbejde med Huset Markedsføring og InterMail.

Profitable kunder

Men tilfredse kunder er ingen garanti for succes, kunderne skal også være loyale og profitable. Hvordan påvirker det virksomhedens strategi? Hvilke udfordringer giver det i relation til performancemålinger og organisationen? Og hvilke kompetencer har virksomhederne brug for?

Det er emner, som den kommende konference sætter spot på.

Deltag i undersøgelse

Arbejder du med markedsføring i din virksomhed, kan du deltage i undersøgelsen her. Deadline er mandag den 7. februar 2011.

Få mere information her.

Konference – profitable kunder

Analysens resultater kan du høre på en konference tirsdag den 8. marts 2011, hvor du også kan lære af erfaringer fra Coop Danmark, Orifarm, Nordic Choice Hotels og Danske Bank.

Læs mere om både undersøgelse og konference og tilmeld dig her.

Sidst opdateret: Sekretariat for Ledelse og Kommunikation // 04/02/2011