International pris til CBS-forskere

- Anne Martensen og Lars Grønholdt har fået tildelt ”Best paper award” på international konference

03/09/2009

Lektor Anne Martensen og professor Lars Grønholdt, Institut for Afsætningsøkonomi, har fået tildelt ”Best paper award” for deres paper ”How quality and service drive brand equity”.

Dette paper er blevet præsenteret på 12th International Conference on Quality and Service Sciences (ICQSS), der blev afholdt 27.-29. august 2009 i Verona, Italien. Konferencen arrangeres i et samarbejde mellem fire universiteter: Lunds Universitet, Sverige; Linköping Universitet, Sverige; Toulon University, Frankrig og Verona University, Italien.

Konferencen havde godt 200 deltagere, og der blev præsenteret 175 research papers.

12th International Conference on Quality and Service Sciences

Læs mere om konferencen '12th International Conference on Quality and Service Sciences'.

Sidst opdateret: Sekretariat for Ledelse og Kommunikation // 06/07/2010