Prisuddeling på CBS
Hvem får Danmarks største markedsføringspris?
Siden 1992 er Danmarks største markedsføringspris - HBH Prisen – blevet uddelt til en virksomhed eller person, der har markedsført sit produkt på en unik, gennemtænkt og kreativ måde. Både Bodum, Trip Trap, Matas, Østre Gasværk, ISO, Aarstiderne A/S - og senest MBA-programmet på CBS - har modtaget prisen på op til 100.000 kr.
Prisen uddeles til en person, en virksomhed eller organisation, privat eller offentlig, som i sin markedsføring af et produkt eller idé har gjort sig særligt bemærket via en gennemtænkt analyse og kreativ strategi, og hvor en original kombination af tanker, ord og billeder i formidlingen har skabt en unik dialog mellem afsender og modtager. Det er endvidere en betingelse, at modtageren har udvist et højt mål af etik, både i sin handlen og i sin markedsføring.
Tid og sted
Mandag den 21. februar 2005 kl. 15:00 – 17:00
Tuborg Auditoriet 2.02, Solbjerg Plads 3, 2000 Frederiksberg.
Prisen er stiftet i 1991 af Henrik Bødtcher-Hansen – og CBS' rektor Finn Junge-Jensen er formand for bestyrelsen.
Foruden den store markedsføringspris uddeles en pris på 25.000 kroner til to studerende på CBS for fremragende hovedopgave inden for markedsføringsområdet.