Strategisk ledelseskommunikation
Bogen giver et omfattende overblik over strategisk ledelseskommunikation. Den præsenterer og analyserer visioner, missioner og værdier fra de 50 største virksomheder i Danmark. Resultatet af undersøgelsen er mildest talt overraskende. De færreste store virksomheder i Danmark lever op til en række væsentlige krav, som kan stilles til strategisk ledelseskommunikation.
Blot det at få adgang til samtlige visioner, missioner og værdier fra de 50 største virksomheder giver inspiration, mulighed for læring og et godt praktisk og teoretisk grundlag at diskutere ud fra.
Bogen henvender sig til alle, der ønsker at forstå strategisk ledelseskommunikation og brugen af visioner, missioner og værdier.
Kontaktinformation til forfatterne:
Jacob Holm Hansen: jhh.lpf@cbs.dk / 3815 3678 / 4014 6326
Anders Bordum: bordum@cbs.dk / 3815 3783
Strategisk ledelseskommunikation
Jurist- og Økonomforbundets Forlag
1. udgave 2005
420 sider - hæftet og illustreret
Pris kr. 560,00 (inkl. moms)
ISBN 87-574-1344-4