Department of Business Humanities and Law

Strategisk ledelseskommunikation

Ny bog om erhvervslivets ledelse med visioner, missioner og værdier

09/08/2005

Bogen giver et omfattende overblik over strategisk ledelseskommunikation. Den præsenterer og analyserer visioner, missioner og værdier fra de 50 største virksomheder i Danmark. Resultatet af undersøgelsen er mildest talt overraskende. De færreste store virksomheder i Danmark lever op til en række væsentlige krav, som kan stilles til strategisk ledelseskommunikation.

Blot det at få adgang til samtlige visioner, missioner og værdier fra de 50 største virksomheder giver inspiration, mulighed for læring og et godt praktisk og teoretisk grundlag at diskutere ud fra.

Bogen henvender sig til alle, der ønsker at forstå strategisk ledelseskommunikation og brugen af visioner, missioner og værdier.

Kontaktinformation til forfatterne:

Jacob Holm Hansen: jhh.lpf@cbs.dk / 3815 3678 / 4014 6326

 

Anders Bordum: bordum@cbs.dk / 3815 3783

 

 

 

Strategisk ledelseskommunikation

 

Jurist- og Økonomforbundets Forlag

1. udgave 2005

420 sider - hæftet og illustreret

Pris kr. 560,00 (inkl. moms)

ISBN 87-574-1344-4

 

 

The page was last edited by: Department of Business Humanities and Law // 04/29/2013