Encyclopedia of Global Brands
Indhold i Encyclopedia of Global Brands
Et opslagsværk med beskrivelser af 270 brands. Beskrivelserne er lavet med fokus på hvordan brandet opstod, blev markedsført og hvor det står i dag.
Find oplysninger om bl.a. brand identity, brand awareness og brand outlook.
Til hver beskrivelse er der en faktaboks med markedsandele og primære konkurrenter.
Der er referencer til videre læsning om brandet. Nederst i beskrivelserne er der hjælp til, hvordan man citerer en artikel fra encyklopædien.
Samme leverandør udgiver Encyclopedia of Global Industries, hvor du kan læse mere om selv branchen.
Der er også adgang til International Directory of Company Histories, hvis du har brug for historien om virksomheden.
Facts om Encyclopedia of Global Brands
Omfang | ca. 270 brands |
Geografisk dækning | Verden |
Leverandør | Gale Cengage Learning |
ADGANG TIL DATABASEN
Der er adgang til databasen på CBS campus og via fjernadgang.
Kun CBS-studerende og -ansatte kan benytte fjernadgang.