• 12.08.2024

Er du ny på CBS?

Når studiet starter, er CBS Bibliotek et godt sted at kende. Her er nogle tips til, hvordan du får mest muligt ud af alle de tilbud og services, vi har til CBS studerende. Velkommen :-)
  • 27.06.2024

Keenious: AI til søgning

Synes du det er svært at finde på søgeord? Eller er du træt af at gennemgå endeløse søgeresultater, når du leder efter videnskabelige artikler? Mød Keenious, det AI-baserede værktøj, der hjælper dig i søgeprocessen.
  • 13.06.2024

Adgang til 17 nyhedssites om dansk erhvervsliv

Uanset om du er interesseret i medico, energi, miljø, finans eller noget helt andet, så har Watch Medier et nyhedssite, der holder dig orienteret om det der rører sig branchen.
  • 12.06.2024

Brug for et legat?

Nu er der adgang til fonde.dk og legathåndbogen for CBS-studerende og -ansatte. På Fonde.dk kan du finde fonde og legater, der støtter forskningsprojekter, rejser, studier og meget mere.
  • 08.05.2024

Summer University og CBS Bibliotek

Pensumlitteratur, artikler og læsepladser. Biblioteket på CBS tilbyder en lang række services til dig, som har valgt at tage på Summer University på CBS.
  • 02.05.2024

3 gode læsesale

Når du har brug for at komme væk hjemmefra og koncentrere dig om studierne, er biblioteket et oplagt sted. Hvis alle pladser på Solbjerg Plads er booket, er der gode alternativer.
  • 17.04.2024

Klar til at aflevere?

Har du styr på dine referencer og henvisninger? Driller litteraturlisten? Er du i tvivl om hvordan man henviser? Vi er klar til at svare på spørgsmål. Og så har vi en lille konkurrence.
  • 04.04.2024

Marketing og branding

For dig, der søger information om forbrugertrends, markedsføringskampagner, brands, reklamer er WARC et oplagt valg. Marketingguruen Philip Kotler kalder den for "Google for marketing-folk". Se hvad du kan bruge den til.

Sider