Om CBS

Driftskoordinator til Campus Services, CBS

Campus Services søger en driftskoordinator til Afdeling for Ejendomme og Arealer (EDA).  Afdelingen favner projekter og opgaver inden for byggeri og drift af CBS’ ca. 138.000 m2. Vi planlægger og iværksætter taktikken for bygninger og udearealer ved ombygninger og drift, og en essentiel del heraf er kontrakt- og økonomistyring, brugerinddragelse og anden kommunikation.

Afdelingen består af i alt ca. 15 medarbejdere, som overordnet arbejder med udvikling og drift af bygningsmassen. Vi etablerer nu en separat driftsfunktion, som kommer til at bestå af 3-5 medarbejdere. Funktionens medarbejdere har baggrund som ingeniør, maskinmester, bygningskonstruktør og el-installatør – men vi mangler en driftskoordinator, der kan koordinere opgaverne i teamet. Du indgår selv i de daglige driftsopgaver, men står i front for teamet, når der skal prioriteres, rapporteres på økonomi og sparres med afdelingslederen. Afdelingslederen for EDA varetager den HR-mæssige ledelse af teamet, så du kan fokusere på at udvikle vores samlede drift. Driftsfunktionen varetager også større driftsprojekter, indgår servicekontrakter og bidrager ved udbud af f.eks. rengøring, vedligehold af grønne områder, vinduespolering m.v.

Der er tale om en stilling, hvor de tekniske evner og æstetisk sans kommer i spil sam¬men med færdigheder i at kommunikere med interessenter og evnen til at håndtere udbud. Du skal have et ønske om at forbedre processer og løsninger, fordi du ved, at det er i fordybelse i den daglige arbejdsopgave, at du i samarbejde med teamet opnår resultater.

Driftsfunktionens opgaver kunne bl.a. omfatte:

• Driftsopgaver
    • Tilsyn med drift og vedligeholdelse samt bygningssyn
  • Helpdesk
    • Planlægge opgaver ud fra en teknisk vurdering
    • Kommunikere med brugere og bestille håndværkere og leverandører
  • Kontrakt- og økonomistyring
    • Udbud og kontrahering
    • Tilse leverancer og services
    • Være bindeled mellem brugere og leverandør, rådgivere og håndværkere
  • Udvikling af processer og systemer til styring af kvalitet
    • Indsamle og indberette data, beregne nøgletal
  • Kommunikation på alle niveauer af organisationen

Vi lægger vægt på, at du har følgende kvalifikationer:

• Har erfaring med økonomistyring
  • Har erfaring med styring af rådgiver-/entreprise- og leverandørers kontrakter/leverancer
  • Evt. har erfaring med projektledelse
  • Kendskab til soft-FM, som vil blive et vigtigt fokusområde
  • Er struktureret og kan lide at levere valide data
  • Besidder evnen til selvstændig tankegang og refleksion
  • Kan lide at indgå i et team, som vil yde service
  • Gerne kendskab til DALUX-FM
  • Er en dygtig kommunikatør på dansk i skrift og tale
  • Behersker engelsk i skrift og tale, da vi har mange udenlandske brugere

Vi tilbyder en arbejdsplads, der er kendetegnet ved:

• Godt kollegialt samvær og samarbejde
  • Et solidt internationalt miljø
  • At være udviklingsorienteret
  • Plads til forskellighed
  • Netværksdannelse på tværs

Løn og ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende overenskomst mellem Skatteministeriet og relevant faglig organisation. Der er mulighed for at forhandle tillæg. Arbejdstiden er 37 timer ugentligt med tilbud om flekstid og hjemmearbejde.

Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til campuschef Jacob U. Sachse, e-mail js.cs@cbs.dk eller på telefon +45 41852250 eller hos stabschef Iben Dindler, e-mail id.cs@cbs.dk eller på telefon +45 38153711.

Ansøgningsfrist er søndag d. 11. august 2024. Samtaler afholdes i uge 34.

Din ansøgning
Du søger stillingen online ved at åbne linket "søg online", hvor du udfylder ansøgningsformularen samt vedhæfter ansøgning med oplysninger om tidligere beskæftigelse, eksamenspapirer og CV.

Ansøgningsfrist: 11. august 2024.

Søg online

WE TRANSFORM SOCIETY WITH BUSINESS

CBS er et globalt anerkendt businessuniversitet med dybe rødder i den nordiske, socioøkonomiske model. Vi har et bredt fokus på erhvervslivets og samfundets udfordringer i det 21. århundrede. Derfor har vi en samlet portefølje af tværfaglig forskning og uddannelse af høj kvalitet, der har styrket generationer af fagfolk og ledere i den private sektor og andre steder.

Universitetet ligger på Frederiksberg og har ca. 20.000 fuldtids- og deltidsstuderende, 800 fuldtidsansatte videnskabelige medarbejdere, 200 ph.d.-studerende og 700 administrative medarbejdere samt en portefølje af bachelor-, kandidat-, MBA/EMBA-, ph.d.-og efter-/videreuddannelser udbudt på både dansk og engelsk.

Med vores globale profil følger en forpligtelse til at bidrage til udviklingen af transformative kompetencer hos studerende, kandidater og virksomhedsledere gennem vores uddannelsesaktiviteter og muligheder for livslang læring. Komplekse udfordringer kræver en fælles indsats, og derfor fokuserer vores strategi på at styrke nuværende og starte nye partnerskaber med andre videnskaber, erhvervslivet, myndigheder og civilsamfundet.

CBS arbejder kontinuerligt med at blive en mangfoldig og inkluderende organisation, og vi opfordrer alle uanset kønsidentitet og -udtryk, alder, etnicitet, religiøs overbevisning, LGBT+-status, kulturel baggrund m.m. at søge.
Kontakt os, hvis du har brug for assistance i søge- eller ansættelsesprocessen, hvis der er noget vi skal vide, eller hvis du som person med handicap ønsker at gøre brug af din fortrinsret.