Om CBS

Studentermedhjælper til institut for Produktion og Erhvervsøkonomi

Selvstændig og struktureret studentermedhjælper til studieadministrationen

Institut for Produktion og Erhvervsøkonomi leder efter en engageret studerende, der kan hjælpe os i sekretariatet. Du bliver en del af et kompetent hold, hvis vigtigste opgave er at hjælpe danske og internationale forskere og undervisere samt studerende.

Instituttet har ca. 50 danske og internationale forskere/undervisere, og omkring 80 deltidsundervisere og adjungerede professorer samt en administration på 8 personer. Instituttet leverer undervisning til CBS’ uddannelser inden for fagområderne Managerial Economics, Performance Management, Supply Chain Management, Innovation Management samt Operations Management.

Som kollega på instituttet kommer du til at tage del i de mange og forskelligartede opgaver, der er en del af vores hverdag. Vi er en dynamisk, international arbejdsplads med engagerede kollegaer, har en uformel omgangsform og vi tilbyder fleksibel arbejdstid i forbindelse med dine eksaminer og en central beliggenhed på Frederiksberg, tæt på metroen. Instituttet er en del af Solberg Plads Campusområdet og her vil du få fast plads på et kontor.

Arbejdsopgaver

Du skal som vores nye kollega bl.a. arbejde sammen med studieadministrationen, understøtte det videnskabelige personale samt assistere i forbindelse med konferencer og workshops.

Arbejdsopgaverne vil bl.a. omfatte:

• Understøttelse af sekretariat og sekretariatsleder
  • Understøttelse af videnskabeligt personale, herunder dataindsamling til forskning
  • Tovholder på opfølgning og opkrævning af HD-fakturabetalinger
  • Understøttelse af HD-området herunder eksamensopsætning, support, udstedelse af enkeltfagsbeviser og verifikationsforespørgsler
  • Udarbejdelse af dokumenter og præsentationer
  • Løbende vedligehold og opfølgning af kandidat- og dimittend portfolio
  • Upload på studenterintra og opdatering af vejlederlister
  • Opsætning af AV og IT-udstyr
  • Ad hoc-opgaver, som f.eks. support og planlægning af konferencer, deltagelse i arrangementer og udarbejdelse af arbejdsdokumenter
  • Praktiske opgaver rundt på instituttet

Kvalifikationer og personlige kompetencer

Vi forestiller os, at du er startet på din kandidatuddannelse.

Vi søger en struktureret og initiativrig studentermedhjælp, der kan overskue forskellige sagsgange på samme tid og følge sagerne til dørs.

Det er vigtigt for os, at du er smilende, udadvendt og interesseret i at indgå i et team. Derudover vægter vi følgende kvalifikationer:

• Du er bruger af Office-pakken generelt, herunder særligt Excel og Power Point
  • Du kan formulere dig klart, både skriftligt og mundtligt, på dansk og engelsk
  • Du har mulighed for at arbejde 10-15 timer fordelt på 2-3 dage om ugen

Da en stor del af CBS’ studerende, personale og gæster taler engelsk, er det desuden nødvendigt, at du kan anvende engelsk som arbejdssprog.

Løn og ansættelsesvilkår

Ansættelse vil ske i henhold til HK-organisationsaftalen og Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansatte Organisationer (OAO-S Fællesoverenskomsten). Det er en forudsætning for ansættelsen, at du er aktiv studerende ved en højere læreanstalt.

Lønnen udgør mellem kr. 125 og kr. 150 i timen og afhænger af uddannelsesniveau og evt. tidligere beskæftigelse inden for kontorfaget. Der indbetales pension, hvis der er 9 måneders forudgående beskæftigelse inden for den offentlige sektor. Pensionsbidraget udgør 11,19 % af de pensionsgivende løndele.

Ansættelsen er på gennemsnitlig 15 timer ugentligt.

Stillingen ønskes besat fra 1. september 2024.

Yderligere oplysninger

Hvis du vil vide mere om stillingens indhold, er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Birte Lundgreen på mail: blu.om@cbs.dk eller telefon: 3815 2460.

Læs mere om instituttet her: https://www.cbs.dk/en/research/departments-and-centres/department-of-operations-management

Ansøgningsfrist

Ansøgningsfrist den 22. august 2024. Samtaler afholdes i uge 34.

Ansøgningsfrist: 22. august 2024.

Søg online

WE TRANSFORM SOCIETY WITH BUSINESS

CBS er et globalt anerkendt businessuniversitet med dybe rødder i den nordiske, socioøkonomiske model. Vi har et bredt fokus på erhvervslivets og samfundets udfordringer i det 21. århundrede. Derfor har vi en samlet portefølje af tværfaglig forskning og uddannelse af høj kvalitet, der har styrket generationer af fagfolk og ledere i den private sektor og andre steder.

Universitetet ligger på Frederiksberg og har ca. 20.000 fuldtids- og deltidsstuderende, 800 fuldtidsansatte videnskabelige medarbejdere, 200 ph.d.-studerende og 700 administrative medarbejdere samt en portefølje af bachelor-, kandidat-, MBA/EMBA-, ph.d.-og efter-/videreuddannelser udbudt på både dansk og engelsk.

Med vores globale profil følger en forpligtelse til at bidrage til udviklingen af transformative kompetencer hos studerende, kandidater og virksomhedsledere gennem vores uddannelsesaktiviteter og muligheder for livslang læring. Komplekse udfordringer kræver en fælles indsats, og derfor fokuserer vores strategi på at styrke nuværende og starte nye partnerskaber med andre videnskaber, erhvervslivet, myndigheder og civilsamfundet.

CBS arbejder kontinuerligt med at blive en mangfoldig og inkluderende organisation, og vi opfordrer alle uanset kønsidentitet og -udtryk, alder, etnicitet, religiøs overbevisning, LGBT+-status, kulturel baggrund m.m. at søge.
Kontakt os, hvis du har brug for assistance i søge- eller ansættelsesprocessen, hvis der er noget vi skal vide, eller hvis du som person med handicap ønsker at gøre brug af din fortrinsret.