Årets artikelkonkurrence på sprogstudierne afgjort

- Læs hvem der vandt guld, sølv og bronze her

21/12/2007

Af kommunikationschef på CBS,
Janie Huus Tange

(med i bedømmelsesudvalget)

Skriverier om Facebooks udfordringer, digitale kompendier og drenge og pigetoiletter på Dalgas Have vandt guld, sølv og bronze i årets skrivekonkurrence blandt de førsteårsstuderende fra kurset ”Kommunikations- og medieformer” på BA Kommunikation.

Toiletargumentation

Med et levende og meget ungt sprog fuld af billedskabende beskrivelser har Stine Lyng Andersen, Katrine Thamdrup og Jesper Kirkbak fra hold 11B skrevet om at CBS studerende er trætte af unisex toiletter på Dalgas Have. Artiklen er meget kort, ikke meget debatskabende (hvem kan være uenig i den argumentation), men godt underbygget og meget underholdende og ligefrem. En flot tredjeplads og en CBS USB-memory stick til jer.

Spar for pokker!

På en anden plads finder vi Jasmina Viso, Rasmus Felt, Tobias Enné og Kasper Kofoeds bidrag ”Digitale kompendier – for regnskovens skyld!” – et meget klassisk, velargumenteret og relevant bidrag til konkurrencen, der også udløser en CBS UBS-memory stik til jer.

Facebook pros and cons

Rasmus Tolstrup og Uffe Lembods bidrag, “Natklub eller Networking – Facebook er det nye mødested” bidrager med argumentation, gode rubrikker, gode eksempler og nogle relevante dilemmaer. Om Facebook er her om et år, må tiden vise. Rasmus og Uffe får en CBS sweatshirt for deres vinderbidrag.

Sidst opdateret: Sekretariat for Ledelse og Kommunikation // 02/01/2008