CBS officielt

Jan Molin ansat som uddannelsesdekan

04/12/2006

Jan Molin ansat som uddannelsesdekan

Professor Jan Molin fra CBS’ Institut for Organisation og Arbejdssociologi, tiltræder 1. januar 2007 i den nyoprettede stilling som uddannelsesdekan. Han vil han bl.a. være ansvarlig for den strategiske udvikling af CBS’ ordinære fuldtidsuddannelser, herunder den fortsatte internationalisering og videreudvikling af samarbejdet med virksomheder og organisationer. Han indgår i den nye direktion sammen med rektor, universitetsdirektør og den kommende forskningsdekan.

Med Jan Molin får CBS en uddannelsesdekan, der gennem 25 års virke som underviser, fagkoordinator og studieleder har en bred erfaring med CBS’ uddannelser fra HA- til ph.d.-niveau – senest med udviklingen af HA (psyk.)-uddannelsen. Han har været primus motor i udviklingen af den unikke Master of Management Development, ligesom han deltager i den generelle pædagogiske udvikling af CBS’ uddannelser via sit engagement i CBS Learning Lab.

Jan Molin er uddannet cand.psyk. fra KU samt lic.merc. og dr.merc. fra CBS.

Sidst opdateret: Sekretariat for Ledelse og Kommunikation // 05/12/2006