Juridisk Institut afholder seminar om selvregulering

Første arrangement i en række markedsføringsretlige seminarer som afholdes af Juridisk Institut. Næste arrangement finder sted d. 30. september 2008 hvor temaet er "reklameidentifikation i moderne medier"

26/05/2008

Programmet for arrangementet d. 10. juni 2008

15:00-15.30:
Velkomst

- og introduktion til oversættelsen af ICC's kodeks for reklame og markedskommunikation

Peter Møgelvang-Hansen, Thomas Riis og Jan Trzaskowksi, CBS Juridisk Institut

15:30-16:00:
Betydningen af selvregulering i lyset af markedsføringsloven- samarbejde med Forbrugerombudsmanden?

Henrik Øe, Forbrugerombudsmand

16:15-16:45:
Selvregulering af fødevarereklamer til børn

Marianne Pittelkow, Chef for reklamejuridisk afdeling, TV2

17:15-18:00:
Diskussion efterfulgt af uformel networking

Sidst opdateret: Sekretariat for Ledelse og Kommunikation // 26/05/2008