Mine forskningsinteresser ligger inden for feltet af fortolkende forbrugerforskning med fokus på eksperientielle og symbolske processer relateret til interaktionen mellem kultur, identitet og forbrug.
Jeg er stærkt engageret i undervisning, og min ambition er at facilitere meningsfulde læringsoplevelser for studerende, gennem høj pædagogisk kvalitet og akademiske standarder. Mit fokus er på aktiv, forsknings- og problembaseret undervisning og læring.
Dette fokus afspejles i både emner, strukturer og pædagogik på de kurser, jeg udvikler, koordinerer og underviser.
Disse kurser er inden for B2C marketing, forbrugeradfærd og marketing research, og er baseret på en stærk og holistisk markedsorientering. Nylige eksempler på kursus udviklingsemner er bæredygtigt forbrug og transformativ forbrugerforskning.
Samtidig vægter jeg at udvikle og forbedre studerendes læringsoplevelser ved hjælp af de ressourcer og teknologi, vi har til rådighed til enhver tid. Således er jeg en del af flere udviklingsinitiativer på CBS, der arbejder med udvikling og undervisning af blendede og fuldt-online kurser. Jeg har ad den vej erfaring med værktøjer og metoder til at integrere on-campus og digitale læringsmiljøer (f.eks. video- og lyd-værktøjer, interaktive quizzer, rubrics og peer-gradering-processer).
Primære forskningsområder
Business-to-consumer marketing
Consumer behaviour
Market research methods
Link til denne hjemmeside
www.cbs.dk/staff/dstmarktg
Publikationer sorteret efter:
2004
John F. Sherry; Robert V. Kozinets; Adam Duhachek; Benét DeBerry-Spence; Krittinee Nuttavuthisit; Diana Storm / Gendered Behavior in a Male Preserve : Role Playing at ESPN Zone Chicago. I: Journal of Consumer Psychology, Vol. 14, Nr. 1-2, 2004, s. 151-158
Tidsskriftartikel > peer review
Robert V. Kozinets; John F. Sherry; Diana Storm; Adam Duhachek; Krittinee Nuttavuthisit; Benét DeBerry-Spence / Ludic Agency and Retail Spectacle I: Journal of Consumer Research, Vol. 31, Nr. 3, 12.2004, s. 658-672
Tidsskriftartikel > peer review
2002
Robert V. Kozinets; John F. Sherry; Benet DeBerry-Spence; Adam Duhachek; Krittinee Nuttavuthisit; Diana Storm / Themed Flagship Brand Stores in the new Millennium : Theory, Practice, Prospects. I: Journal of Retailing, Vol. 78, Nr. 1, 2002, s. 17-29
Tidsskriftartikel > peer review
2001
John F. Sherry; Robert V. Kozinets; Diana Storm; Adam Duhachek; Krittinee Nuttavuthisit; Benét Deberry-Spence / Being in the Zone : Staging Retail Theater at ESPN Zone Chicago. I: Journal of Contemporary Ethnography, Vol. 30, Nr. 4, 8.2001, s. 465-510