CBS Prize Winners’ Reception

Innovative undervisere, initiativrige administrativt ansatte, dedikerede studerende, fremragende forskningsformidlere og forskere, der skaber værdi. Der er mange mennesker at fejre på CBS. Og det er lige hvad vi skal fredag d. 25. november til CBS Prize Winners’ Reception.

Fredag, 25 november, 2016 - 14:00 to 16:30

CBS Prize
Alle vindere samlet fra et tidligere CBS Prize Winners' Reception (Foto: Jørn Albertus)

CBS er propfyldt med dygtige forskere, undervisere, studerende og administrativt ansatte. De fortjener anerkendelse. Fredag d. 25. november fra 14.00 til 16.30 vil de, der har ydet en ekstraordinær indsats på CBS i løbet af det sidste år, modtage en pris for deres hårde arbejde.

Vær med til fejringen når Ovnhallen i Porcelænshaven kommer til at summe med både viden og værdsættelse.

Priser fra CBS og DSEB

Et antal priser gives til

• administrativt ansatte for fremragende administration (to priser på 50.000 kr.)
  • forskere for værdiskabende forskning (en pris på 50.000 kr.)
  • forskere for eksemplarisk forskningsformidling (en pris på DKK 50.000 kr.)
  • videnskabeligt ansatte for ekstraordinære bidrag til innovativ undervisning (tre priser på 50.000 kr.)

Nye priser

For første gang uddeles i år tre nye priser sponsoreret af Grosserer Anders Fonnesbechs Legatfond. Priserne går til en gruppe CBS-ansatte af forskere og administrativt personale, der har arbejdet tæt sammen for at fremme CBS' vision og mission, en ph.d.-studerende, der har leveret enestående forskning, og en studerende, der har formået at koble en stærk arbejdsindsats med samfundshensyn.

14:00 - 14:10 Velkomst
ved Per Holten-Andersen, rektor

14:10 - 14:30 Social Set Analysis of Social Media Crises (aka “Shitstorms”)
af Ravi Vatrapu, Professor, Institut for IT-ledelse